نقشهای متفاوت عنوان تجاری در بازاریابی بین المللی
مقدمه : علائم تجاری پتانسیل بسیار عظیمی برای بازاریابی جهانی است . با این همه این پتانسیل بدلایل زیادی تأمین نشده است . از مزایای نسبی روش داخلی تا علائم تجاری بین المللی تئوری های زیادی وجود دارد . به علاوه برخی از مطالعات تجربی بر روی علائم تجاری بین المللی به ندرت به نتایجی دست یافته اند مانند نام علائم تجاری .
نقش مؤثر استراتژی بازاریابی بین المللی به مفهوم جهانی سازی است . با به کارگیری این نقش معیار عملکرد دیگری نیز در شناخت نقش علائم تجاری در ارزیابی عملکرد بین اللملی وارد عمل می شود .
جهت بررسی اینکه آیا مفهوم گسترده تر علامت تجاری بین المللی راه مؤثر شناخت نقش علامت تجاری بین المللی است یا خیر بیش از 300 شرکت استرالیایی که در سطح جهانی فعال بودند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند .
درباره این سایت